I Edycja

Partnerzy

AB S.A.

AB S.A. to największy dystrybutor IT i elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo–Wschodniej. We wrześniu 2006 roku spółka zadebiutowała na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Sukcesem zakończyła się też późniejsza emisja akcji dla inwestorów instytucjonalnych. Pozyskane środki pozwoliły AB na zakup spółki AT Computers Holding - jednej z największych firm zajmujących się dystrybucją sprzętu elektronicznego w Czechach i na Słowacji. Dzięki transakcji wrocławska firma stała się jednym z liderów branży w Europie Środkowowschodniej.

Przychody AB S.A. plasują ją na pierwszym miejscu wśród dystrybutorów IT w regionie (Polska, Czechy, Słowacja), z wynikiem 2,9 mld złotych w roku rozrachunkowym 2008. Oferta AB SA zawiera kompletny asortyment sprzętu IT większości najważniejszych światowych producentów, m.in.: Hewlett-Packard, Fujitsu, Intel, Epson, Samsung Electronics, LG, Acer Computer, Asus, Creative Labs, Philips, Lexmark, Canon, Lite-On, BenQ, Logitech oraz oprogramowania Microsoft, Adobe, G Data, Corel. Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, spółka z sukcesem rozpoczęła dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, poszerzając portfel produktów i poprawiając zyskowność działalności w związku z wykorzystaniem efektu skali.

ALSEN
ALSEN.pl – „Wszechobecny profesjonalizm”

Sieć Alsen powstała w 2003 roku. Obecnie skupia 260 Partnerów posiadających 350 sklepów na terenie całej Polski.

W ramach sieci w ujednolicony sposób oferujemy szeroki wachlarz produktów IT i elektroniki użytkowej oraz małego AGD, profesjonalną obsługę handlową i wsparcie techniczne.
Salony sieci ALSEN znajdują się praktycznie we wszystkich miastach dzięki temu skutecznie docieramy do klientów końcowych i instytucjonalnych, najwięcej naszych salonów zlokalizowanych jest w miastach do 200 tyś mieszkańców ale posiadamy też salony w największych miastach w Polsce powyżej 500tyś mieszkańców. Naszym bardzo dużym atutem jest budowanie wzajemnych relacji z klientem końcowym, opartych na zaufaniu jakimi cieszą się nasze salony na swoich lokalnych rynkach. W naszych salonach dysponujemy wykwalifikowaną kadrą – która regularnie bierze udział w naszych wyspecjalizowanych szkoleniach współfinansowanych z Europejskiego Funduszy Społecznego. Dzięki temu praca z klientem końcowym jest w pełni profesjonalna dla obydwu stron.

Oferta sieci ALSEN to m.in. markowe zestawy komputerowe (w tym zestawy marki własnej Alsen i Triline z 3-letnią gwarancją), notebooki, netbooki, wszelkiego rodzaju komponenty i peryferia komputerowe oraz akcesoria multimedialne.

Posiadamy również w ofercie szeroką gamę produktów z działu telekomunikacyjnego tj. telefony, urządzenia nawigacji GPS oraz elektronikę użytkową. Naszą ofertę rozszerzyliśmy również o produkty z „małego” AGD oraz o produkty Fitness.

Kluczowym elementem wspierającymi działanie sieci Alsen jest sklep internetowy www.alsen.pl. Funkcjonalność naszego sklepu oraz równomierne pokrycie kraju naszymi salonami, pozwala klientowi końcowemu m.in na zamówienie towaru przez Internet i odebranie go osobiście w naszych salonach. To dodatkowo buduje zaufanie oraz możliwość zaoferowania przez naszych sprzedawców, dodatkowych usług takich jak profesjonalne doradztwo i wsparcie techniczne

Microsoft
"Firma Microsoft pomaga ludziom i firmom na całym świecie realizować w pełni swój potencjał. To nasza misja. Wszystko, co robimy, jest odbiciem tej misji oraz wartości, dzięki którym ich realizowanie jest możliwe.”

Wartości
Jako firma, a także jako jednostki, Microsoft ceni przede wszystkim:

  • Szczerość i uczciwość,
  • Pasja, z jaką tworzy nowe technologie oraz jaką darzy klientów i partnerów,
  • Otwartość i pokorę,
  • Podejmowanie wielkich wyzwań i wizjonerstwo,
  • Konstruktywna samokrytyka, ciągły rozwój i dążenie do doskonałości,
  • Odpowiedzialność za wyniki pracy, osiągnięcia i jakość przed klientami, udziałowcami, partnerami i pracownikami.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Poza biurem w Warszawie firma prowadzi również Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft we Wrocławiu. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.

POSTERUS Sp. z o.o.
Spółka istnieje od 2006 roku i od początku swojego istnienia zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla oświaty. Niezaspokojona potrzeba dyrektorów szkół na oprogramowanie nowoczesne, elastyczne i w pełni zintegrowane, zaowocowała powstaniem platformy Rekte.pl, dla której budujemy kolejne programy przeznaczone przede wszystkim do wspomagania planowania organizacji i bieżącego funkcjonowania placówek oświatowych. W chwili obecnej w ofercie znajdują się już 4 nowoczesne programy wspomagające zarządzanie szkołą, a 2 kolejne są już w przygotowaniu.

Wizja, którą chcemy urzeczywistnić to wizja nowoczesnej polskiej szkoły, w której technologia jest codziennym towarzyszem uczniów i nauczycieli, podobnie jak ma to miejsce w życiu codziennym. Chcemy to osiągnąć dostarczając szkołom niezbędną wiedzę, nowoczesne oprogramowanie i sprzęt.



Nordweco / Epson
Epson to światowy lider w dziedzinie produktów obrazowania graficznego, w tym drukarek, projektorów 3LCD oraz małych i średnich ekranów LCD. Zarówno biznesowe, jak i konsumenckie rozwiązania znane są z doskonałej jakości, funkcjonalności i wydajnego zużycia energii. Firma stale rozwija swoją ofertę i proponuje zróżnicowane pod względem ceny i parametrów produkty, takie jak drukarki laserowe, atramentowe i igłowe, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, projektory multimedialne, drukarki fiskalne i systemy kasowe. Epson szczyci się także ciągłym wkładem w światową ochronę środowiska i wspieraniem lokalnych społeczności. W ogłoszonej w czerwcu 2008 roku „Wizji ekologicznej 2050”, firma zaprezentowała inicjatywy przeciwdziałające globalnemu ociepleniu, wyczerpywa

Nordweco Sp. z o.o. specjalizuje się w profesjonalnych systemach audiowizualnych oraz rozwiązaniach interaktywnych. Firma dysponuje szeroką ofertą, skierowaną do placówek edukacyjnych: tablicami interaktywnymi, projektorami multimedialnymi, systemami do sprawdzania testów oraz wyposażeniem multimedialnych pracowni językowych. Nordweco zapewnia profesjonalne wsparcie techniczne i pomoc w doborze rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom i potrzebom klientów. W ofercie firmy znajdują się również systemy nagłaśniające i ekrany.
Europejski Fundusz Leasingowy SA
Europejski Fundusz Leasingowy SA jest największą w Polsce instytucją finansową, oferującą leasing wszelkich środków trwałych. Od 2001 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Crédit Agricole, która znajduje się w światowej czołówce grup bankowych pod względem kapitału. Od kilkunastu lat współpracujemy z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Ponad 200 tysięcy Klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie.
HP
HP jest przedsiębiorstwem z branży zaawansowanych technologii, które prowadzi działalność w ponad 170 krajach. Zajmuje sie opracowywaniem technologii i usług, które mogą pomóc przedsiębiorstwom i klientom indywidualnym w rozwiązywaniu problemów, osiąganiu celów, wykorzystywaniu możliwości, spełnianiu aspiracji i realizacji marzeń. Dzięki nowym pomysłom i sposobom myślenia tworzy coraz prostsze, lepsze i pewne rozwiązania technologiczne, które stale przyczyniają się do poprawy sposob życia i pracy. Tylko HP ma tak kompleksową ofertę produktów wykorzystujących zaawansowane technologie. Obejmuje ona infrastruktury informatyczne, urządzenia kieszonkowe oraz superkomputery o największej na świecie mocy obliczeniowej. Znajdują się w niej również produkty i usługi z dziedzin takich jak fotografia i rozrywka cyfrowa oraz systemy obliczeniowe i systemy drukowania dla klientów indywidualnych. Dzięki tak szerokiej ofercie każdy może znaleźć produkty, usługi i rozwiązania idealnie dostosowane do swoich potrzeb.
EVER
Firma EVER jest największym polskim producentem zasilaczy awaryjnych typu offline, line-interactive oraz online z historią sięgającą 1991 roku. Pierwsza na rynku wprowadziła do oferty m. in. UPS z zastosowaniem superkondensatora jako źródła energii zmagazynowanej. Jest on rewolucją w dziedzinie czasu ładowania tego typu urządzeń (skraca jego czas z kilku godzin do 5 min). EVER również jako pierwszy na rynku polskim wprowadził zasilacze awaryjne dedykowane do współpracy z gazowymi kotłami centralnego ogrzewania. W szerokim wachlarzu produktów firmy znajdują się także listwy zasilające, antyprzepięciowe i przeciwzakłóceniowe . W ciągu 20 lat funkcjonowania firma oddała do użytku Klientów 2 500 000 urządzeń, z których zdecydowana większość powstała w Dziale Badań i Rozwoju EVER Działania EVER skoncentrowane są przede wszystkim na wysokiej skuteczności procesów produkcyjnych oraz wysokich standardach jakościowych obecnych na wszystkich szczebl ch zarządzania i wszystkich stanowiskach. Potwierdzeniem tego stanu rzeczy jest wdrożenie systemu zarządzania jakością i uzyskanie w czerwcu 2002 roku certyfikatu, który świadczy o zgodności stosowanych w firmie procedur z normą ISO 9001. Wysoka jakość funkcjonowania firmy doceniona została także certyfikatami: „Przejrzysta Firma” i „Najwyższa Jakość”. EVER stawia na ciągłe ulepszanie produktów i oferowanie nowoczesnych rozwiązań. Dzięki własnemu laboratorium firma ulepsza swoje produkty oraz dostarcza profesjonalne rozwiązania, które w oparciu o najnowsze technologie zaspokajają potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Opracowanie i wdrożenie do produkcji innowacyjnych zasilaczy UPS możliwe jest dzięki udziałowi firmy w programie Innowacyjna Gospodarka współfinansowanym przez Unię Europejską. Wyzwaniem postawionym przez właścicieli EVER jest maksymalne dopasowanie wszystkich możliwych zasobów spółki do specyficznych potrzeb Klientów. Filozofia działania firmy jest prosta: zapewnić swoim Klientom bezpieczne i zgodne z ich wymaganiami systemy zasilania urządzeń, które jednocześnie spełniają wszystkie obowiązujące wymagania normatywne.
G Data Software
G Data jest liderem w zakresie bezpieczeństwa sieciowego, a także pionierami rozwiązań antywirusowych. 25 lat temu programiści firmy G Data stworzyli pierwszy program antywirusowy. Przy rosnącym znaczeniu bezpieczeństwa i ochrony danych przed zagrożeniami pochodzącymi z Internetu, firma G Data stała się kluczową marką na rynku.

Jakość produktów oferowanych przez firmę potwierdzona jest najbardziej obfitym na europejskim rynku portfolio nagród i wyróżnień, zdobytych przez programy G Data Software w testach na całym świecie. Firma G Data Software łączy w swych produktach jakość oraz technologie zabezpieczeń na światowym poziomie. Przykładem jest technologia podwójnego skanowania wykorzystująca dwa niezależne skanery oraz mechanizm natychmiastowej ochrony OutbreakShield. Oprócz ochrony antywirusowej, produkty G DATA takie jak G Data InternetSecurity i G Data TotalCare oferują kompleksową ochronę przed zagrożeniami z Internetu, wykorzystując zapory ogniowe i wielokrotnie doceniony moduł ochrony rodzicielskiej.
ACER

Od założenia w 1976 roku firma Acer realizuje swój cel, którym jest przełamywanie barier między ludźmi a technologią. Firma Acer zajmuje na świecie 2 miejsce na ogólnym rynku komputerów PC oraz na rynku notebooków. Podstawą ciągłego rozwoju firmy jest przynoszący korzyści oraz mocny kanałowy model biznesowy, natomiast strategia oparta na kilku markach skutecznie integruje marki Acer, Gateway, Packard Bell i eMachines na rynkach całego świata. Firma Acer dąży do projektowania produktów przyjaznych dla środowiska naturalnego oraz współpracuje z dostawcami w celu utworzenia pro-ekologicznego łańcucha dostaw. Firma Acer jest Ogólnoświatowym Partnerem TOP Ruchu Olimpijskiego, między innymi podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2010 w Vancouver oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie. Grupa Acer zatrudnia około 8 000 osób na całym świecie. Szacunkowe dochody w roku 2010 wyniosły 19,9 miliarda dolarów USA.
Więcej informacji zamieszczono na stronie www.acer.pl

WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W GORZOWIE WLKP.

Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp. jest uczelnią niepubliczną  powstałą w 1997 roku na podstawie zgody wydanej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp. oferuje również szeroki wachlarz szkoleń począwszy od sprzedaży, zarządzania i marketingu, rozwoju osobistego, prawa pracy aż po kwestie związane z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej.

W trosce o wysoki poziom nauczania Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp. szczególnie starannie dobiera pracowników naukowo-dydaktycznych. Gwarancją jakości kształcenia jest kadra wykładowców o wysokich kwalifikacjach zawodowych: własna kadra naukowa, kadra z renomowanych polskich uczelni oraz przedstawiciele praktyki gospodarczej.

Naszym atutem jest również możliwość uzyskania międzynarodowych certyfikatów: certyfikatu językowego TELC, EBC*L – Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Biznesowych oraz Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL.

Więcej >>

Organizator Partner główny Patroni
Partnerzy